it's friday!

Wohooo, fredag, min absoluta favoritdag!! Jobbdagen idag gick snabbt, började vid åtta då jag körde Stephan till skolan. Var sen hemma med Emma på förmiddagen innan jag lämnade henne också i skolan. Körde till Target för att se om där fanns några scrapbook-stickers jag inte har. Hittade några som jag såklart köpte. Åkte hem och chillade lite innan jag hämtade barnen. Kom hem och gav dom mat, sen kom föräldrarna hem. Stephan hade race day med simningen idag så alla ville följa med och titta och heja. Han gjorde bra ifrån sig, vann två av fyra race och kom inte sist nån gång. 
 
När vi kom hem var Gabriella här och jag fixade lite småsaker innan vi körde in till Pasadena. Vi åt middag på världens bästa The Cheesecake factory. Efter det visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så vi gick till bion och valde första bästa film. Det blev Hotel Transylvania, visserligen en barnfilm, men faktiskt jättebra och rolig. Kom tillbaka hem för en stund sen och ska snart sussa, blir en tidig morgon imorgon, har nämligen bestämt mig för att titta på barnens fotbollsmatcher. Ska bli spännande att se! Framåt eftermiddagen/kvällen blir det födelsedagsparty för Anna. Temat är oktoberfest så det kan ju bara inte sluta illa!
 
 
jag och anna-banana på bio för nån vecka sen, haha här hade filmen inte ens startat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: