lördag @santa monica

Lördagen började med sovmorgon, dels blev det sent kvällen innan och så har jag åkt på en megaförkylning så var riktigt trött. När jag hade vaknat till hämtade Anna och Seraphina upp mig sen åkte vi till Santa Monica och mötte upp Yvonne. Vi tog en tur att på piren, så himla mysigt att gå där. När vi var klara gick vi några kvarter upp från stranden till 3rd street promenade. Anna och Seraphina ville kolla i affärer och jag och Yvonne var hungriga så vi satte oss på Johnny rockets medan dom andra gick runt. Åt sjukt god hamburgare som satt riktigt fint i magen!
 
Vid sex styrde vi mot LAX där vi lämnade av Seraphina innan vi åkte hem till mig. Vi bestämde oss för att gå på bio och hängde lite hemma hos mig innan det var dags att sticka. Vi såg skräckisen House at the end of the street, den var helt okej. Inte superläskig men definitivt läskig. Var hemma igen vid tolv och somnade strax därefter. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: