lördag&gabriellas födelsedag

Veckan har flugit förbi lika snabbt som vanligt, och sen blev det en fredag som slutade tidigt med en trött Elli som sov innan klockan elva på kvällen. Vaknade därför utvilad vid nio igår (lördag) och tog det lugnt hela förmiddagen. Jag åt frukost i lugn och ro, sen tog jag min bok och gick ut i solen. Satt och solade i ungefär en timme. Det är inte jättevarmt längre, men jag kände ändå svetten rinna när jag satt och solade så till slut gav jag upp och gick in igen. Strax därefter ringde det på dörren och där stod Anna. Vi hängde lite hemma hos mig innan vi stack till Pasadena och gick runt lite. Vi kollade på Halloweenkostymer, åt på Subway och tittade i lite andra affärer. På sena eftermiddagen stack vi tillbaka till mig för att fixa oss och så. 
 
Vid sju kom Luisa hit och vi stack tillbaka till Pasadena. Igår var det Gabriellas födelsedag, vilket vi självklart skulle fira. Vi mötte upp henne, Christina och Isabelle på The Cheesecake Factory och åt en god middag med mycket skratt och lite presentöppning. Efter middagen gick vi över till iPic theatre, en lyxbio som ligger i Pasadena. Snacka om lyx, man satt i världens skönaste fotöljer som man kunde fälla tillbaka och fälla ut fotstöd och allt. Filt och kudde ingick självklart också! Var man sugen på något tryckte man på en knapp så kom en servitris och tog ens beställning. Popcornen ingick i priset, och oj vilka goda poppisar!! Filmen vi såg var Paranormal Activity 4. Den var helt klart läskig, men blev ändå lite besviken då jag inte fick svar på alla mina frågor, och jag förstod inte riktigt hur dom tänkt när dom gjorde filmen. 
 
Kvällen var superhärlig, lika roligt som vanligt med mina fina tjejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: