skräckfilm och outletshopping

Igar var det äntligen fredag igen. Hade världens härligaste jobbdag med typ fyra timmars jobb, och da behövde jag bara ta hand om Emma. Det var Stephans födelsedag sa pa kvällen gick vi ut och at pa Los Gringos Locos, en mexikansk restaurang. Vi at först tortillachips och salsa, sen beställde min världmamma in guacamole sa kom dom med en liten vagn med ingredienser och gjorde guacamolen vid bordet. Jag at kycklingfajitas, det var jättegott. Maten var riktigt god och tydligen är det inte alls dyrt sa dit kommer jag definitivt ga igen!
 
Pa kvällen kom Gabriella och Isabelle och hämtade upp mig och vi akte till Anna. Vi fyra och Luisa hade nämligen bestämt oss för att ha paranormal activity marathon och se tvaan och trean sa vi kan se fyra pa bio sen. Filmerna var saklart sjukt bra, men riktigt läskiga. Den tredje var saaa creepy!!! Annas värdmamma är bortrest i helgen sa jag stannade här över natten och höll Anna sällskap. Imorde vaknade vi vid halv nio, och när vi tittade ut regnade det (!!!!) sa vi bestämde att det var en perfekt dag att aka till en stor outlet en bit härifran.
 
Fick shoppat en del saker, ett par skitsnygga boots med nitar, en tröja fran Tommy Hillfiger, en earcuff och tva tröjor fran Ralph Lauren. Har aldrig brytt mig särskilt mycket om märken och märkeskläder, men här är det sa billigt sa varför inte köpa det liksom? Jag var hemma igen strax efter fyra och började laga mat. Vi ska ha aupair-picnic imorgon och alla ska ha med sig nagot. Jag lagade potatisgratäng pch chokladbullar, hoppas det smakar bra  imorgon! Vid sju akte jag till Anna igen, haller henne sällskap ikväll när hon passar sitt värdbarn. Sover här inatt ocksa sa aker vi tillsammans till aupairmötet :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: