helt vanligt

Dagarna rullar nu på helt som vanligt. Skola för barnen varje dag och jag tränar. Tränade med en PT idag, hon visade mig en massa bra övningar och berättade vilka delar av min kropp jag behöver träna mest. Lovar att hon verkligen fick mina armar att darra, hade nästan problem att köra hem sen! 
 
Igår hade Stephan simträning och båda barnen hade även fotbollsträning. Idag var det karate som var efter-skolaktiviteten. Däremellan försöker vi klämma in läxor och mat så gott det går. Det är verkligen upptagna dagar och barnen är trötta när dom går och lägger sig. Tycker dock att det är rätt skönt, har aldrig problem med uttråkade barn som inte vet vad dom ska göra. 
 
Nu börjar äntligen hösten komma så sakta, det är fortfarande runt 35 grader varje dag men det är ett steg i rätt riktning. Förra veckan var det runt 40 grader varje dag, lite för varmt enligt mig. Nu har det gått över fyra månader sen jag kom hit, och antalet dagar det har varit "dåligt" väder är mindre än fem. Helt sjukt vad solen kan skina!
 
Juste, Anna och jag gjorde en to-do list i helgen som vi ska försöka pricka av innan det är dags att åka hem. Massa ställen vi vill besöka och saker vi vill uppleva, både i LA och lite annat.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: