labor day

Idag har jag firat min tredje amerikanska högtid; labor day. Denna dag, alltid den första måndagen i septemeber, är en dag då man hyllar arbetet, Och hur hyllar man då arbetet bäst? Genom att vara ledig såklart! Även jag har varit ledig idag. Hade en lat förmiddag och vid halv fyra åkte jag med Carmen och Emma till några familjevänner i San Marino. Där var det en massa annat folk, både barn och vuxna. Barnen roade sig i poolen och vi andra pratade. Lite senare grillades det och vi åt en supergod middag. Stannade där till åtta ungefär. En mycket trevlig dag, en skön långhelg och nu väntar en kort skolvecka!
 
Anja skickade bilderna hon tog i fredags så tänkte ladda upp dom här när jag ändå är igång och bloggar
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: