lördag

Ställde klockan och gick upp vid halv nio, det var lite tungt eftersom det blev sent dagen innan. Jag och Anna hade dock bestämt att vi skulle åka till stranden så det var bara att gå upp ur sängen. Blev upphämtad vid halv tio och innan vi körde stannade vi på Starbuck och köpte med oss kaffe, sen körde vi igenom drive thru bankomaten för lite pengar. SÅ sjukt att här till och med finns bankomat som är drive thru, det hände bara i USA asså! Vi knappade in Hermosa beach i GPSen och körde sen dit. Låg där i nån timme och stekte innan vi blev uttråkade. Det var en rätt tråkig strand med lite folk så vi var inte så roade. Istället körde vi till Santa Monica för lite shopping på 3rd street promenade.Kunde självklart inte gå in på Victoria's secret utan att köpa något och kom ut med en ny bikini samt ett set med neccesärer (som dock ingick om man handlade för en viss summa, vilket jag gjorde). Köpte även ett coolt armband från en annan affär. 
 
Vid fem bestämde vi oss för att köra hemåt igen och innan vi åkte hem till mig stannade vi på Pinkberry för en fro yo, världens godaste grej alltså! Hemma hos mig satt vi och snackade en massa, gav lite tips angående körkortsprovet som Anna har nästa vecka. Sen blev det middag med min värdfamilj och massa mer prat. Lite senare på kvällen gjorde vi te och kollade på bridesmaides på mitt rum. Somnade som en sten vid tolv, var så himla trött. 
 
Idag händer det inte så mycket, Anna jobbar så kan tyvärr inte umgås med henne. Luktar dock mat i huset nu så tror att det är lunch på G. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: