part of me

Så var ännu en helg förbi, har gått fort som vanligt! Denna helgen har Erika bott hos mig, hon flyttar från LA nästa helg och bor hos Anja, men hon skulle iväg i helgen så jag tog glatt emot Erika. Hämtade upp henne i Pasadena i fredags kväll och när vi kom hem blev det god middag med hela min värdfamilj och sen pratade vi innan vi somnade vid halv ett. Igår vaknade vi upp till sjuk värme, cirka 40 grader. Vi åt frukot och sen gick vi ut i solen och svalkade oss i poolen när det blev för varmt. 
 
Vid ett kom även Anna hit och vi bestämde oss för att åka till stranden för att svalka oss lite. Vi knappade in Venice beach i gps'en och stack iväg. Att bada i det svalkande havet var helt underbart! Vi hängde på stranden hela kvällen, och vid sju tittade vi på solnedgången, så sjukt vackert! På stranden träffade vi på två grabbar som vi snackade en del med, han ena erbjöd mig och Anna gratis surfletkioner nästa helg. Ett riktigt bra erbjudande eftersom det annars är rätt dyrt att ta surflektioner. På vägen hem svängde vi in om donken och åt lite middag innan vi styrde hemåt igen. Vi fastnade i trafiken i downtown, men det gjorde inget för då hade vi massor av tid att titta på alla skyskrapor. 
 
Idag har jag och Erika hängt i solen vid poolen igen. Det är såna här dagar jag verkligen älskar att bo i California, solen stekte och poolen var svalkande. Vi hade endast ett litet avbrott för lunch. Vid fem skjutsade jag henne till Pasadena igen och sen har jag plockat undan på mitt rum och tittat på Katy Perry-filmen (äntligen!!!!!!!) Imorgon är det måndag igen, back to school för kidsen och back to the gym för mig!
 
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: