party in the hills

I helgen har jag haft fullt upp minsann! Fredagen slutade tidigt för min del, var konstig i huvet och så himla trött. Var klumpig och sa fel ord när jag pratade så gav upp och somnade tidigt. Vaknade pigg och utvilad på lördag morgon och vid elva hämtade Anna upp mig. Vi åkte till Glendale för att ta en tur i gallerian och äta lunch. Jag köpte en hoodtröja och jeans på Hollister, en långklänning från en affär som heter papaya, och ett linne och bodyspray på VS.
 
När vi kände att vi gått igenom gallerian gick vi över gatan till utomhusområdet Americana. Det är så fint med fontäner, musik, butiker, restauranger och caféer. Vi köpte vars en islatte och satte oss vid fontänen och njöt av solen samt snackade en massa. 
 
Anna lämnade av mig hemma och jag hoppade direkt in i duschen och började göra mig i ordning för kvällen. Strax efter sex fick vi skjuts av min värdpappa till West Hollywood. Vi var bjudna på fest hos en tjej som heter Yvonne. Hon bor i ett sjukt fint hus uppe på en kulle i Hollywood Hills. Dom har tre våningar och från balkongerna har man den sjukaste utsikten över hela stan. Man ser downtown och hollywood helt perfekt. Vi var runt tio tjejer som drack drinkar, åt smårätter och pratade en himla massa. Jag, Anna och en tjej som heter Sibel stannade över natten så imorse hade vi en mysig kaffestund tillsammans på balkongen. Det är sånahär helger jag verkligen älskar att bo i LA!
 

Lite suddiga mobilbilder som verkligen inte gör utsikten rättvisa, men man kan iallafall ana hur fint det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: