Beachday

Har haft världens lättaste arbetsdag idag. Efter frukost packade jag och barnen in matsäck, solkräm och alla sandleksaker vi kunde hitta i bilen och stack till stranden. Barnen fick leka och springa runt medans jag solade och läste samtidigt som jag självklart höll koll på kidsen. Spenderade nästan fem timmar där innan vi körde hemåt igen. Stannade på pinkberry för en fro yo innan det var dags för simning. Kom sen hem efter att ha varit ute i nästan tio timmar. Förhoppningsvis somnar vi alla gott ikväll. 
 
Sitter för övrigt och planerar nästa helg med Sara. Hon och Emma intar nämligen LA då, ska bli så himla mysigt att få hänga med mina fina twins några dagar!
 
Bilden är inte från idag, men ni kan ju förstå känslan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: