finbesök igen

Jo, har verkligenlagt bloggen åt sidan den senaste tiden. Har haft fullt upp med en massa annat. Har ju som sagt haft finbesök från Sverige igen. I lördags hämtade jag upp världens bästa Emma och Sara på LAX. Det var ett kärt återseende vill jag lova. Fick massa kramar och pussar och vi satte igång att snacka på en gång, och vi kunde inte sluta förrän vid tre på natten. Körde till hotellet i Hollywood och lyckades efter lite letande hitta parkering. Såklart var det en bit bort så vi fick snällt gå med massa stora resväskor på Hollywood boulevard, en lördag kväll... Ett under att ingens tår krossades. 
 
I söndags vaknade vi vid nio och började fixa oss för en heldag tillsammans. Körde till Santa Monica så tjejerna fick se piren, och såklart hann vi också med lite shopping. Jag fick med mig ett par nya jeans hem, nöjd! Åt sen fro yo innan vi stack tillbaka till Hollywood. På kvällen hängde vi med Chris och åt sushi, sen åkte vi till Stough Park för att njuta av utsikten över Burbank och Hollywood. På kvällenkörde jag tillbaka hem, eftersom jag skulle upp och jobba igårmorse. Direkt när jag hade lämnat Emma i skolan körde jag och mötte upp tjejerna för lite lunch på California Piza kitchen. Lämnade sedan av dom hos Chris så dom kunde ta en turisttur och få se det dom inte hunnit med än. 
 
Idag gjorde jag samma sak, lämnade Emma i skolan för att sedan hänga en sista stund med mina fina vänner. Fick sen säga hejdå, och nu är dom på väg till Hawaii, där dom säkerligen kommer ha det helt underbart. Var så himla kul att ha dom här, och det märktes verkligen inte att det gått ett helt år sen sist, allt var precis som vanligt. Lika lättsamt, snackigt och såklart fnittrigt. 
 
Fick i förra veckan gjort endel saker, bland annat att fixa med skattebetalningen. Inga roliga pengar, men sånt man måste göranär man jobbar. Har också sökt till universitetet. Har fortfarande knappt någon aning om vad jag vill göra, men sökte iallafall lite olika så jag har valmöjligheter. 
 
Känner mig lite gladare nu, men det är fortfarande tufft att sakna en riktigt bra vän som bor nära mig. Jag har ju Josse och såklart Chris, men det tar iallafall 20 minuter att ta sig till dom, och det är omöjligt dom kvällar och helger som min värdmamma jobbar. Ska bli skönt att ha vänner som bara bor några minuter bort igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: