Happy birthday

Så, exak två veckor kvar tills jag slutar jobba hos familjen. Barnen förstår vad som händer och det blir ofta spontana kramar och besvikna ljud när dom påminns om att jag snart inte kommer vara här med. Ibland är dom bara för goa! 
 
Idag har det annars varit en ganska vanlig tisdag. I morse tog Carmen med Emma till läkaren för blodprov eftersom en pojke i hennes klass nyss har haft tuberkulos. Det innebar en timmes extra sömn för mig så när dom var tillbaka strax innan tio var jag pigg och utvilad. Lämnade Emma i skolan vid halv tolv och skippade gymmet på grund av sjuka skoskav som gör att jag bara kan gå i flipflops.. Troligtvis kan jag träna igen imorgon! Eftermiddagen rullade på med tennis, snabb lunch och sen karate. Föräldrarna kom hem och jag var ledig. Har återupptäckt the Sims på ipaden så spelar det samtidigt som jag tittar på Dexter på datorn. En riktig nörd! 
 
Annars så är det ju faktiskt freddies födelsedag idag (därav rubriken), så grattis till honom. Saknar den lilla råttan nu ju! 
 
Tänk så längesen det var han var såhär liten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: