Nära slutet

Råkade visst försvinna lite härifrån igen, förlåt. Förra veckans jobb gick snabbt förbi, och helgen var rätt lugn. I fredags åt jag middag med familjen och sen tog jag bara det lugnt hemma. I lördags vaknade jag vid tio och chillade innan jag tog en lång promenad i solen. Skypeade också lite med Hanna och My. På kvällen mötte jag chris i Hollywood och vi hängde lite på 504 innan vi stack hem till hans kompis Patrick där vi spelade beerpong och hängde med lite härligt folk, trevlig kväll. 
 
igår vaknade jag sent och gick upp och snackade med josse innan jag provpackade min resväska för att se hur mycket plats jag har och hur mycket mer plats jag behöver. Bara min garderob väger cirka 15 kg, och det är utan skor och långt ifrån alla mina kläder och saker. På eftermiddagen spelade jag Wii med Stephan inna jag gjorde mig i ordning för att träffa chris igen. Vi gick på dollarbio ($1.50 per person) och såg spring breakers med två av hans roomies. Vilken sjuk film asså, riktigt bra men annorlunda var den. Resten av kvällen kollade vi ytterligare en film och chillade hemma hos honom. 
 
Nu har jag påbörjat min sista arbetsvecka hos familjen, så himla nära slutet nu vilket känns riktigt konstigt, men också skönt. Känner lite att jag är klar med att vara aupair nu och är redo för nya äventyr. Fixade det sista viktiga idag, ringde mitt flygbolag samt köpte en ny resväska så jag får med alla mina saker hem. Nu känner jag mig ganska redo att lämna La Cañada! 
 
Myser runt i mina juicybyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: