Näst sista veckan

Så var min nästa sista arbetsvecka som aupair påbörjad. Känns helt sjukt men samtidigt också bra. Känner att jag är klar med detta nu. Jag älskar LA och barnen är för det mesta härliga, men nu är jag på jakt efter nya äventyr! 
 
Min helg då? Jodå, den var riktigt bra. I fredags åkte jag till Chris efter jobbet. Vi käkade hämtmat och kollade på en dålig skräckfilm. Körde sen hem och sov ett antal timmar och vaknade vid halv elva i lördags. Gick ut och satte mig i solen med en bok, och efter en stund kom min värdmamma och frågade om jag ville följa med dom till museet. Stephan hade scoutaktiviteter och vi andra gick på lite utställningar under tiden. Hann med både ädelstenar och diamanter och northern american mammals. En mysig och kulturell dag. 
 
På eftermiddagen åt jag en sen lunch/tidig middag med familjen, sen duschade jag och tog en nap. På kvällen gjorde jag mig fin och stack till Hollywood. Blev först förfest och beerpong hemma hos José och Sara, sen en kort sväng till baren innan vi gick på en hemmafest hos en kille som bor på rubix (där josse bodde innan). Vid halv ett var dock både jag och Chris trötta på det så det blev en sväng till tacobell innan vi stack hem och sov. 
 
Igår tog vi sovmorgon och stack sedan till Hollywood för frukost tillsammans innan han började jobba. medans han jobbade stack jag hem till Josse för att catcha up, hade inte träffat henne på ett bra tag så passade perfekt eftersom hennes man var borta och Chris jobbade. Vi bestämde oss sen för lunch på fina restaurangen chateau marmont. En riktigt god lunch, tyvärr inga kändisar, men det var riktigt trevligt ändå. Mötte sen upp Chris ige , och vi stack till universal citywalk så han kunde köpa nya tv-spel på gamestop. Köpte fro yo innan vi stack hem till honom och kollade film. Jag körde hem tidigt, så hann med ett avsnitt Dexter innan jag däckade igårkväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: