Torsdag kväll

Så var vi här igen. Torsdag kväll redan, känns som tiden bara rinner iväg mellan fingrarna på mig. Har två hela arbetsveckor samt två dagar kvar att jobba här. Läskigt att helt år redan har gått! 
 
Iallafall, resten av veckan har gått bra. Igår stack jag till gymmet när jag var ledig, sen solade jag när jag kom hem. När jag och barnen kom tillbaka från simningen gjorde jag mig i ordning och stack sedan till Chris i north Hollywood. Vi käkade kinamat och sen gick vi på bio och hade det allmänt mysigt. Kom hem och däckade direkt. Idag var Emma i skolan mellan nio och halv ett eftersom dom skulle på teater, så var ledig då istället för min vanliga tid. Sov en liten stund till innan jag solade och åt lite. Har sen haft en eftermiddag med målning och karate och nu kom jag precis till mitt rum efter middagen. Min värdmamma hade gjort mannagrynsgröt, snacka om barndomsminnen. Smakar fortfarande lika gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: