Tuff vecka

Så är slutet på en jobbig vecka äntligen här. Har jobbat mycket på grund av barnens lov, och har varit rätt nere och känt mig ensam. Anna är ju inte här längre ch sen åkte min familj hem vilket har varit rätt tungt. Har inte någon egen bil heller så när min värdmamma jobbar är jag rätt fast. Kom iallafall iväg och hängde med chris i fredagskväll, först skaffade jag äntligen min nya tatuering. Sjukt nöjd blev jag, men ska inte ljuga, det kändes rätt rejält på vissa ställen! Hängde sen med chris roomies och en annan kompis. Igår chillade jag hela dagen och idag har vi varit på stranden, barnen fick leka av sig medans jag läste och bättrade på brännan (var ju ledig så behövde inte hålla koll på ungarna). Känner mig så himla redo för en ny arbetsvecka nu, bara fyra kvar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: