Världens bästa semester

Har ju som sagt varit frånvarande på grund av finbesök från Sverige. Min fina familj var här i strax över två veckor, och så underbart vi hade det! Spenderade första veckan här i LA och såg allt som är värt att se samt spenderade tid med min värdfamilj. Jag hade semester andra veckan och då bilade vi till Vegas där vi stannade i fyra dagar. Det är utan tvekan den sjukaste staden jag nånsin har sett, det går inte ens att föreställa sig. Tog också en dagstur till Arizona och Grand canyon. Det är ju också ett kapitel för sig. Så underbart vackert och läskigt stort. Spenderade sista helgen i LA och tog en biltur till Santa Barbara. Ett lite tårfyllt hejdå i söndags kväll, men jag träffar ju snart dom igen.
 
Denna veckan är lång för mig, barnen har spring break så jag jobbar hela långa dagarna. Håller på att sortera alla 1500 bilder från semestern, laddar upp så fort dag är klar! 
 

Kommentarer
Postat av: beatrice

Världens finaste tjej!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: