Bloggis

Söndag kväll efter en lugn helg. Har inte blivit nåt festande på ett tag, fast det känns rätt skönt. I fredags åkte jag och Anna till Alhambra och mötte upp Luisa, Anja och en ny aupair som heter Kelly för att spela laser tag. De två första spelen sög jag och hamnade nästan sist av alla 30 pers som spelade. Sista spelet hände dock något och jag slutade trea, sjukt stolt! Åkte sen hem och sov. 
 
Igår hämtade Anna upp mig och vi stack till pasadena. Anna skulle egentligen köpa en iPhone men av någon anledning funkade inte hennes kort så det blev ingen iPhone där. Åt världens godaste lunch på the Cheesecake Factory, ska aldrig beställa nåt annat än det jag beställde igår! Efter det körde vi mot Santa Monica för att möta upp Luisa och hänga på stranden. Var ju dock inte bara vi som tänkte åka till stranden, så det tog över en timme att komma dit. Tog lika lång tid hem på grund av en olycka på vägen. Kom hem och chillade lite innan jag bestämde med josse att vi skulle äta middag tillsammans. Mötte upp henne och åt sushi och pratade svenska (Anna var ju inte med). Körde sedan till hennes nya lägenhet så jag fick inspektera den, samt att vi tog dit lite av hennes saker. 
 
Idag har jag varit med josse på Ikea heeeeeela långa dagen. Hon handlade ALLT som hon behöver till sin nya lya. Slutade på några tusen dollar samt en full bil. Tog oss tre vändor att få upp allt i lägenheten sen. Såklart tog vi en paus i handlandet för lite köttbullar och mos! 
 
Kom hem strax innan sju och hängde med familjen. Imorgon är det ännu en helgdag här; president day, så både barnen och deras pappa är lediga, vilket förmodligen innebär en rätt lugn jobbdag för mig. 
 
 
Vet dock inte hur man vänder på bilderna på ipaden, så ni får vrida huvet lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: