fettisdagen

Ja, så var man tillbaka i veckan efter en helg med middagar, mys, bio, brunch och lite annat kul. Helgerna springer alltid iväg alldeles för fort! I söndags började jag känna mig hänging och såklart har jag åkt på en duktig förkylning. Är dock inte förvänad eftersom halva familjen är småsjuk och Anna är jätteförkyld. Hade ju nästan varit konstigt om jag klarat mig undan. Skippade därför yogan igår, kände mig inte helt säker på om jag skulle klara av jobbig yoga i 40 graders värme med en täppt näsa och onda öron. Sitter nu och försöker få färdigt läxan till min weekend class, att man aldrig lär sig att göra klart saker i god tid!
 
Kan ju också vara värt att nämna att pappi smsade mig i söndags och meddelade att det blir Vegas den 25.28 mars. Hotellet som är bokat är Luxor, format som en pyramid. Kommer bli så himla kul, och jag längtar så mycket tills dom kommer hit att jag nästan spricker!!
 
Förresten, firade fettisdagen idag med att dela en semla med Anna på ett café i grannstaden som säljer en del svenska/europeiska saker. MUMS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: