happy valentine's

Såå, alla hjärtans dag idag! En annan hade två timmars spanska så blev ingen date för mig idag. Jobbade först heöa dagen eftersom barnen var lediga från skolan. Vi körde till lekparken och spenderade nån timme i solen innan vi åkte hem och lagade pizza till lunch. På eftermiddagen hade Emma painting class och Stephan karate, så lämnade och hämtade där innan det var dags för spanska. Läraren gav choklad till alla och vi lyssnade på spanska kärlekslåtar så tiden gick rätt fort faktiskt. Mötte sen upp Anna för en fro yo på Pinkberry innan jag stack hem. Har idag gjort klart läxan till min weekend class (deadline på lördag, alltid ute i sista stund), känns riktigt skönt att det är klart. 
 
Tänkte också passa på att meddela något sorgligt. Anna har tänkt fram och tillbaka de senaste månaderna om hon vill hem eller stanna här, och nu i dagarna har hon bestämt sig för att hon ska hem om cirka två och en halv vecka. Känns riktigt tråkigt eftersom hon är mina bästa vän. Som tur är har jag ju andra vänner här, och min familj kommer snart hit och lie annat kul är på gång nu. Dessutom kommer Anna hälsa på mig i Sverige så snart jag är hemma igen. Men som sagt, är riktigt ledsen för at hon ska åka eftersom det innebär att vi inte kan ses varje dag och hitta på massa kul på helgerna när vi är lediga..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: