hola amigos!

Blir ett litet inlägg idag också, vet att ni blir så glada (speciellt pappsen). Har idag haft taxiverksamhet, kört barn hit och dit och lämnat och hämtat. Emma hade girlscouts idag och Stephan hade som alla andra torsdagar karate. När jag ver ledig tog jag en lång välförtjänt nap, var så himla trött och behövde energi till ikväll. Kom för en stund sen hem från spanskan. Det är skönt att komma ifrån huset lite på en vardagskväll, brukar ju mest vara hemma annars eftersom Anna alltis jobbar sent på vardagar. Det är roligt att komma iväg och träffa männsikor jag verkligen inte träffat annars (mest gamlingar haha) och dessutom så lär jag ju mig spanska också, så det är superbra!
 
Uppäckte precis nu att det idag är nio månader sen jag åkte från Sverige, endast tre kvar nu. Helt oroligt läskigt hur fort tiden går, blir rädd!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: