nästan

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med bloggandet, bara nästan. Igår när jag vaknade skypeade jag lite innan jag gjorde mig i ordning och stack till Six Flags med Anna. Vi var där tills dom stängde och efter ett stopp vid Starbucks drive through åkte vi hem till mig. Vi hade inga planer alls för kvällen så därför kändes det som en räddning från ovan när en bekant som heter Haider frågade om vi ville hänga på honom och festa. Har träffat honom några gånger innan, han är också svensk och bor och pluggar i Santa Monica. Hans planer lät bra så jag och Anna la på ett kol och fixade oss och körde till Santa Monica. 
 
Väl där fixade vi oss lite till samt snackade med Haider och hans roommates. Strax innan tio tog vi taxi till Westwood där en DJ vid namn Victor väntade med sin partybuss som snabbt fylldes med partysugna männsikor. Så fort bussen började rulla hälldes det upp drinkar och musiken pumpades. Vi körde nog en liten omväg för det tog oss cirka en timme att komma till Hollywood och nattklubben Colony (samma som på nyår). Victor skulle spela där och eftersom vi kom med honom var det inte tal om att köa eller betala inträde eller något. Vi kom in på klubben och blev visade till vårt bord där vi hängde större delen av kvällen. Gick några rundor och pratade med en massa olika roliga människor samt lyssnade när Victor spelade såklart, sjukt bra housemusik!!
 
Strax efter två var vi på bussen igen och åkte tillbaka till Westwood. Vet inte hur, men cirka två timmar senare var jag och Anna efter lite galenskaper tillbaka i Santa Monica där vi stack till Haider och däckade på soffan. Vaknade lagom pigga imorse..
 
Efter frukost/lunch i Santa Monica åkte jag och Anna hem här och kollade film i min säng innan vi tog en liten nap. Har kollat lite på Superbowl idag också, förstår ju inte så mycket av själva spelet men pausunderhållningen och reklamerna är ju underhållning bara det. 
 
Har haft en riktigt rolig helg, känns som jag behövde det efter en rätt tuff vecka med uppnosiga barn som har vägrat att lyssna på mig. Men, imorgon är det måndag vilket innebär ny vecka och nya tag! Hoppas att ni har haft en fin helg där hemma också. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: