President's day

Som sagt helgdag igen här i USA. Barnen och pappan var lediga och vi har haft en lugn dag. Vi gjorde läxor, lekte med kaninerna, lekte ute i trädgården och plockade undan lite i barnens rum. gillar inte såna här dagar, tiden gick segt och eftersom pappan är hemma vet jag aldrig riktigt hur mycket jag förväntas göra eller vad jag borde göra. lyckades få ihop det rätt bra idag dock och tog Emma till simningen medans dom andra stannade hemma eftersom Stephan är lite sjuk idag. Kom hem vid sex och stack direkt till yogan som var sjuuukt jobbig idag. Antagligen på grund av att jag var halvt sjuk förra veckan och skippade. Gör iallafall numera alla positioner, väntar dock ut vissa sessioner och gör bara positionerna en gång. Känns riktigt bra med yoga , jag har mycket på gång nu som måste fixas, så yogan är ett skönt avbrott som ger en mycket energi trots att det är utmattande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: