Resultat

 
Har idag haft en helt vanlig måndag jobbmässigt. Skola, läxor och utfodring i vanlig ordning. strax innan fem kom pappan hem för att ta barnen till simning och släppa av mig nere i stan. Jag hängde lite på starbucks innan jag gick mot yogan. Kändes SÅ mycket bättre idag, kul att man kan se resultat redan andra gången man går dit! Har haft rätt mycket i huvudet den senaste veckan och i helgen också och min hjärna rensades verkligen och när jag kom ut kändes det som att jag hade så mycket mer energi än jag hade innan jag gick dit. Gillar det definitivt mer och mer. 
 
Nu är middagen nere i magen och duschen väntar innan det är dags för läxor! 
 
Snart dags för mina favoriter att känna på storstadslivet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: