Vab

Idag har jag vabbat, vård av sjukt barn. Stephan har varit dålig hela helgen och knappt ätit så han fick stanna hemma från skolan idag. Emma var sjukt gnällig imorse eftersom hon sov dåligt inatt, så fick deala med det också. Hade med andra ord en lång morgon och det var en lättnad att lämna Emma i skolan och åka hem med Stephan som la sig i sin säng och somnade. Ett tag senare kom Anna med starbucks och vi satt i mitt kök och snackade lite. 
 
Hämtade hem en gladare Emma och på eftermiddagen gjorde vi läxor, lekte, la pussel och bakade kakor. Sjukt lättad när pappan kom hem och jag kunde andas ut i mitt rum. Hade en lång pratstund men mina värdisar med en kopp te i handen ikväll, alltid mysigt. Måste också snabbt fundera ut hur och när jag vill flyga hem, inte det lättaste alltid. Har som tur är några dagar till på mig att fundera ut hur jag vill göra. 
 
känner ofta att jag aldrig vill hem härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: