Back in business

Sååå himla skönt med rutiner igen!! Barnen går i skolan, och jag umgås med vänner, chillar och sticker till gymmet. Precis som vanligt och jag tycker mycket bättre om detta än att vara med barnen heeeela dagarna. Alla sporter och aktiviteter har också dragit igång så det är full rulle med allt igen, härligt! Det enda som fattas nu är mitt pluggande, men det kommer om några veckor. 
 
Igår när jag var ledig hängde jag med Anna och luisa. Vi stack till min grannstad montrose för att kolla in något som vi helt missat, en tysk korv/charkaffär som också säljer massa europeiska produkter, till min stora glädje även en hel del svenskt, bland annat knäckebröd, sill, lingonsylt och godis. Köpte med mig lite av varje hem. Precis bredvid ligger ett europeiskt bageri som har semlor och prinsesstårta, men dom har självklart stängt på måndagar. Får helt enkelt dra dit en annan gång! 
 
Idag drog jag till gymmet och brände lite fett, skönt att komma dit igen! Körde sen hem och lagade lunch och slappade framför tvn. Hann till och med sova en stund innan jag hämtade barnen. Nu ikväll har jag varit hos Anna och kollat nya avsnittet av pretty little liars och smaskat på massa tyska godsaker samt kettle corn. En mysig kväll med min bestie helt enkelt! 
 
 
 
Förresten, igår var det exakt åtta månader sen jag lämnade Sverige för USA. Detta innebär att jag endast har fyra kvar. Helt sjukt vad läskigt fort tiden har gått! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: