california love

Har haft en riktigt chill arbetsdag. När jag gick upp låg Emma fortfarande och sov, och Stephan satt lugnt och spelade wii. Vi chillade en stund och Emma vaknade. Hanna ringde på skype så snackade med henne en stund också. Fixade sen frukost åt oss och åt i lugn och ro. Efter frukosten var det påkädning och tandborstning som gällde, sen packade vi in oss i bilen. Hämtade upp Anna och stack sen till lekparken vid Rose Bowl. Barnen älskar den lekplatsen och just idag var där smockat med barn i alla olika åldrar. Barnen sparng runt medans jag och Anna njöt av solen (höll självklart koll på barnen hela tiden). Blev endast några pauser för snack, vatten, torka tårar och knyta skor. Vi stannade i över två timmar och barnen hade verkligen superkul. Helt underbart att kunna sitta i linne och sola i januari månad, älskar California!!
 
På vägen hem lämnade vi av Anna igen och sen stack vi hem och åt lite lunch. Hade sen lite läxläsning innan jag lämnade av Emma på hennes painting class. Gjorde matte med Stephan medans Emma var borta, och strax över en timme senare hämtade vi Emma för att sen lämna Stephan på karate. När vi kom hem lekte vi med kaninerna och Emma läste lite för mig. Sen spelade hon sitt princess-spel på wii och jag tömde diskmaskinen och småplockade lite. Sen kom pappan hem och min arbetsdag var slut. Åt middag tillsammans och så var denna dagen snart över. Känns som att tiden går fortare och fortare nu, rätt som det är kommer jag sitta på flyget mot Sverige igen, läskigt!
 
Helt sjukt hur nära vänner man kan bli på bara några månader. Anna är definitivt det jag kommer sakna mest med LA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: