Hård träning

När jag var ledig idag hämtade jag upp Anna och åkte till west Hollywood för träning med josse och hennes personliga tränare Lars på fortune gym. Hämtade josse och satt utanför gymmet och snackade med några killar som tränar där innan Lars kom och det var dags för vårt pass. Fy fan säger jag bara! Det var ett av de hårdaste passen någonsin. Han lät verkligen inte oss ge upp eller vila. Först styrketräning där vi bytade mellan tre olika stationer, och sen intervallträning med kondition. När vi gick ut för att stretcha höll Anna på att svimma så hon fick ligga ner på marken ett tag. Antagligen var det en kombination av dålig ätande, liten förkylning och för hård träning. Det kändes iallafall så jäkla skönt, och jag känner redan av träningsvärken. 
 
Hämtade Emma i skolan och följde Stephan till hans tennis. Körde hem och åt lite innan det var dags att hämta Stephan. Gav honom mat och sen var det dags att köra honom till karaten. På vägen hem stannade jag på starbucks och köpte kaffe till mig och Anna. När vi kom hem kom Anna över med sitt värdbarn och lekte lite med oss, och sen var min arbetsdag över och det var dags för mig att ta en lång dusch som jag inte haft tid med innan. Tänkte nu titta på pretty little liars och sen sova! 
 
En halvdöd tjej utanför gymmet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: