Healthy day

Idag har jag varit himla hälsosam. Började min lediga stund med ett hårt spinningpass. Jobbade sedan på som vanligt under eftermiddagen och gjorde läxor med båda barnen. Stephan fick skippa simningen idag eftersom han hade ont i örat, så vi tittade på Emma när hon simmade och Stephan gjorde lite läxor. Tog in Emma i duschen snabbt innan vi stack och hämtade pappan på jobb. Körde direkt till bikramyogastudion där jag släpptes av för ett 90-minuterspass. Det var min första gång, och det var riktigt intensivt. Spännande dock att göra yoga i 40-gradig värme. Kom ut efter passet med genomblöta kläder. 
 
När jag kom hem hängde jag mina svettiga kläder och yogamattan på tork och slängde mig i duschen. Åt sen middag som satt riktigt fint, hade inte ätit något alls sen klockan två på grund av yogan. Är helt slut i kroppen efter dagens båda träningspass, ska bli spännande att se hur det känns imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: