Helgen som gått

 
Har som vanligt haft en bra helg. Jobbade hela dagen i fredags och när jag var klar och hade ätit middag med familjen stack jag på bio med Anna. Vi såg les misérables, vilken underbar film! Den var 2,5 timme lång men tiden sprang iväg. Rekommenderar verkligen den filmen, riktigt bra! Åkte sedan hem och somnade ganska snabbt. 
 
Igår chillade jag på morgonen, åt frukost och satt ute i solen. Gällde att passa på när det var så varmt och skönt. På eftermiddagen hämtade Anna upp mig och vi stack till griffith park med hennes värdbarn. Eftersom att hon jobbade. Lilltjejen fick rida ponny och sen åkte vi med ett litet tåg. Körde sen till Santa Monica för en sen lunch på piren. Gick en runda på stranden innan vi sen körde hem. Väl hemma packade jag mina saker och fixade mig lite. Så fort Anna hade slutat hämtade jag upp henne och vi stack till Hollywood och josse. 
 
Tanken var att vi inte skulle gå ut, och vi gick till vegas seafood buffet för middag. På vägen hem fick vi ett infall och bestämde oss att trots allt gå ut. Kom hem till josse och gjorde oss i ordning samt drack några drinkar och lyssnade på musik. Vårt älskade supperclub levererade ännu en gång med en galen natt, och vi avslutade med efterfest hemma hos josse. Vaknade strax efter tio imorse och körde hem en stund senare. Stannade för lite mat från subway. Resten av dagen har jag slappat i soffan och skypeade lite med bea. En riktig söndag med andra ord! 
 
Ö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: