Martin Luther king day

Idag var det helgdag och barnen var lediga från skolan. Även pappan var ledig vilket innebar att jag i princip också var ledig. Stephan hade två kompisar här på play date så dom underhöll sig själva rätt bra. Jag spenderade en till tid i solen på terassen med en bok, så skönt att kunna sitta och sola i shorts i januari! Lyssnade också på när min fina bea pratade i radio, hon fick till och med till en liten hälsning till mig, det ni! 
 
På eftermiddagen tog jag barnen till rose bowl för lite simning, dom är så duktiga båda två. Nu kom jag hem frö en stund sen efter att ha ätit sushi med Anna, äter det flera gånger i veckan nu men det är ju så gott. Hade lätt kunnat bo i Japan och äta sushi alltid. Vi avslutade med fro yo på pinkberry, är där så pass ofta att killen som jobbar där säger "welcome back" när vi kommer in och frågar hur det går på jobbet och sånt (vi har berättat vår historia för honom). 
 
Så kan det se ut när barnen går loss i sitt rum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: