Söndag, igen!

Så var man här igen, söndag kväll och snart läggdags. Suger som vanligt på att blogga, får bli ett lite försenat nyårslöfte att försöka bli bättre på det. Tänkte iallafall berätta om min helg. 
 
Avslutade jobbdagen i fredags vid halv sju och åt middag med familjen innan Anna hämtade upp mig och vi stack till josse. Åt lite sushi och drack öl (ja jag drack öl, och det var gott!) Innan vi gick en runda till supperclub. Det var inte den galnaste utekvällen direkt, vi drack några drinkar och dansade lite samt pratade med roliga människor. Gick sen hem till josse och somnade skedandes med Anna. 
 
Igår gick vi upp vid tio och chillade innan vi gick till hard rock café för frukost/lunch. På vägen dit mötte vi Elin, josses kompis som jag inte träffat sen i somras, kul att se henne igen! På eftermiddagen följde vi med josse som smakråd när hon skulle bestämma hur hon ville ha sitt hår på golden globe galan som hon var på idag. Åkte tillbaka till josses lägenhet och fixade oss innan jag och Anna stack till Santa Clarita för middag med de andra aupairerna. Christina är klar med sitt år nästa vecka så det var dags att säga hejdå. Träffade två tjejer jag inte träffat innan så det var trevligt. Avslutade kvällen med bio, vi såg haunted house, en parodi på paranormal activity. Inte världens bästa film men helt okej. Sov hemma inatt och idag har jag haft en typisk söndag, det vill säga en riktigt lat dag så nu är jag redo för en ny vecka! 
 
Njöt av solen igår, josse har världens roligaste museum utanför sig, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: