Två månader kvar

Idag har det varit en bra måndag. Stack till gymmet och gick på ett spinningpass när jag jag var ledig under dagen. Instruktören gjorde det mycket roligare och lättare för mig genom att spela massa swedish house mafia och avicii, snacka om att inspirationen var på topp! Anna kom hit när jag kom hem, och sen hängde vi ett tag och tog en snabb kaffe på starbucks innan jag hämtade barnen i skolan. Kom hem och fixade mat och läxor och sen stack vi till simningen. Väl hemma igen var båda föräldrarna hemma så vi åt middag och lite sånt, och nu chillar jag som vanligt framför datorn. 
 
Angående rubriken så är det idag exakt två månader kvar tills min fina familj kommer hit och hälsar på, längtar så himla mycket!! 
 
Bild från nyår, jag och bästa Anna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: