Vilodag

Idag vaknade jag med en fruktansvärd träningsvärk efter gårdagens pass med Lars. Det är jobbigt bara att komma ur sängen, plocka upp något från golvet eller gå på toaletten. Därför kändes det naturligt att jag tog min vilodag från gymmet idag. Hade nog inte fått mycket gjort ändå när jag inte ens kan gå normalt. Bjöd istället över Anna på min nylagade blomkålsgratäng. Satt riktigt fint i magen ska ni veta! Idag kom värmen tillbaka så vi satt ute och solade i shorts på min baksida fram tills jag skulle hämta barnen. 
 
Hade som alla andra onsdagar simning idag, dock bara för Stephan eftersom stackars Emma har fått en otäck hosta så jag höll henne ur poolen idag. Kom hem till ett upplyst hus med båda föräldrarna hemma och maten på spisen. Facetimeade lite med josse och Brandon innan det var dags att äta, och nu ska jag börja kolla igenom läxan till min weekendclass som är i februari. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: