Bästa söndagen på länge!

Hej på er. Har varit igång hela helgen så har inte hunnit blogga förrän nu. Kan ju börja med att säga att min flygbiljett hem är bokad, så den 18 maj klockan kvart över sju på kvällen landar jag på Kastrup, vet knappt om jag är glad eller ledsen över det just nu faktiskt! 
 
Har haft en helt underbar helg. Började med att jag jobbade som vanligt i fredags. Spenderade mina lediga timmar utomhus i bikini eftersom det var cirka 30 grader varmt. Hann med några samtal på Skype också, trevligt värre. På kvällen när jag var ledig kom Gabriella och Anna hit och vi stack till montrose för sushimiddag, popcorn lobster roll som jag åt är ju inte att leka med asså! Gabriella sov sedan här hemma hos mig. 
 
Igår åkte Gabriella hem rätt tidigt på morgonen och sen kom Anna hit. Vi hade bestämt oss för att sticka till stranden eftersom vädret återigen var på topp med 30 grader. Vi stekte i santa Monica nån timme och gick lite på third Street promenade. Gick in på Victorias secret och kom ut med nya bikinitrosor. När vi var klara i santa Monica stack vi till Hollywood för att hänga lite med chris. Vi gick till baren 504 och tog en öl (som smakade hallon, svingod!) och snackade skit. Gjorsedan lite ärenden innan vi körde hem till josse för att göra oss redo för kvällen. Drack några drinkar och Chris kom över och hängde med oss. Tog sen en taxi tillbaka till baren som nu var fylld med folk. Hade en riktigt trevlig kväll, pratade med massa härliga människor och drack goda drinkar. Jag och Anna åkte sen med Chris till north Hollywood för att sova där. 
 
Idag har vi hängt med Chris hela dagen, åt på dennys med hans roomie courtney och pratade en massa. Kollade på tv och var allmänt lata. Jag och Anna stack hem vid fem och har resten av kvällen hängt hemma hos henne, käkat pizza och chips och kollat på film, en underbar söndag med andra ord!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: