Måndag

Idag har jag inte jobbat alltför hårt. Carmen har semester denna veckan så vi var båda hemma med Emma på morgonen. Gjorde lite läxor och tvättade lite kläder. Carmen följde med Emma till skolan och Anna kom hit och hängde med mig. Hann till och med med en fro yo på pinkberry.När barnen och Carmen kom hem blev det lunch och lite mer läxor. Dom stack sen iväg på simning och jag hängde med Anna tills jag skulle på yoga. 
 
Yogarummet var fruktansvärt varmt idag sååå det var sjukt jobbigt. Höll dock ut med tanken på att det var min sista lektion, så nu är jag klar med det! Känns bra. Kom hem och åt middag med familjen och nu kollar jag på hart of dixie och upptäckte natt jag har fått ögoninflammation. Alla som känner mig vet ju att det inte är direkt ovanligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: