Nästan helg

Sjukt vad veckan har sprungit iväg. Carmen har ju som sagt varit ledig så har inte direkt jobbat livet ur mig. Har hängt mycket med Anna, och i tisdags stack jag hem till chris för pizzamys och film. Igår plockade jag upp Anna och sen stack vi till Hollywood och samma bar vi var på i fredags. Dom har beerpong night på onsdagar och Anna hade aldrig spelat förr så hon var ju tvungen att prova. Första spelet var hon riktigt grym, men sen vände turen och hon förlorade andra omgången. Var hemma sent efter att ha skjutsat hem först chris och jose, och sen även Anna. 
 
Imorse somnade jag om när Carmen och Emma drog till affären. Vaknade en timme senare av att huset var fullt av skrikande sheriffer med dragna vapen. Då hade Emma glömt stänga ytterdörren, och en sheriff hade kört förbi och trodde det var nån som brutit sig in och det var fullt drag här hemma. Jag var nyvaken och yr och fattade ingenting. Fick dock rett ut situationen och ringde Carmen så sheriffen fick pratat med henne också. Snacka om dramatisk väckning. Efter det chillade jag i sängen innan Anna kom hit och vi käkade lunch tillsammans. Eftermiddagen bestod av att köra runt barnen till olika aktiviteter och nu ikväll var det sista spanskalektionen, så nu är jag helt klar med pluggandet, vilket innebär att jag slipper tänka på det dom sista två månaderna, skönt! 
 
Och nu är det bara en vecka kvar tills min familj är här!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: