swedish house mafia

Så har ännu en helg sprungit förbi. Har som vanligt haft en massa kul för mig. I fredags hämtade Anna upp mig efter jobb, sen stack vi hem till Chris och hängde med honom och hans roomies och kompis innan vi stack till 504 (nya stammisstället). Som vanligt var det fullt drag och bra stämning. Tog tåget tillbaka till Chris strax efter två och sov sen där. Igår vaknade vi sent och efter att ha blivit serverade frukost i sängen av Chris (en riktig man!!) körde vi hemåt igen. Jag tog en nap och en dusch och började fixa mig igen, den stora dagen var äntligen här, dags för SWEDISH HOUSE MAFIA. Köpte biljetterna i september, sjukt hur fort tiden gick. 
 
Hämtade upp Gabriella vid halv fem och körde sen till LA state historic park där konserten skulle hållas. Nu var det inte bara SHM som skulle spela, utan även lite andra DJs, så vi hann med både Zedd och Alesso innan huvudnumret. Vet inte hur jag med ord ska kunna beskriva hur det var. Det var så sjukt jävla bra, musiken var underbar, stämningen var sjuk och ljusshow och fyrverkerier var på topp. En sjukt bra sista konsert, och jag är riktigt nöjd med att jag fick se dom i LA tillsammans med cirka 40 000 andra människor. 
 
Gabriella sov hos mig och efter en sovmorgon imorse (ställde ju fram klockan med så det blev sent) och sen kom Anna hit. Vi spenderade eftermiddagen i Glendale i både gallerian och Americana (utomhusshopping). Vädret var härligt och lite shopping hann vi med. Sen kom Luisa och vi hade avskedsmiddag för Anna på The Cheesecake Factory. Nu ikväll kom Anna in för att säga hejdå till mina värdföräldrar. Kändes inte alls kul, och ännu värre är det att det är min tur imorgon. Känns lite bättre när jag tänker på att min älskade familj kommer hit på fredag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: