Ett år


 
Nu är jag här igen. Har haft fullt upp att fixa allt under min sista tid här. Förra veckan gick åt att tvätta heltäckningsmattan i mitt rum samt börja packa. Har nästan packat klart nu, känns konstigt att garderoben är tom och väskorna fulla. Imorgon jobbar jag min sista dag och på onsdag flyttar jag till josse i Hollywood där jag spenderar sista tiden. Helt sjukt att det imorgon är ett år sen jag flyttade till USA. Mest händelserika året i mitt liv, utan tvekan. 
 
I helgen var jag ute på äventyr. Fick skjuts till pasadena och tog mig sen med hjälp av tåg och tunnelbana till josse i Hollywood. Vi åt på vegas seafood buffet och kollade lite i affärer innan vi gick hem till henne och chillade. I lördags låg vi och solade vid poolen hela dagen, sen handlade vi mat och fixade grillad middag på taket till hennes byggnad. Mötte sen upp chris och chillade med honom på kvällen. Igår tog vi sovmorgon och sen fick jag frukost på sången, så himla gott! Sen hoppade vi på tunnelbanan, chris hoppade av i Hollywood och stack till jobbet medans jag fortsatte hemåt. 
 
På kvällen firade vi påsk tillsammans med familjevänner. Eftersom mina värdföräldrar är rumäner är dom uppväxta med ortodox tro och firar påsk nu istället. Såklart massa mat och kakor och tårtor, och såklart supertrevligt. 
 
Idag jag fixat med mitt rum, dammat och packat lite. På kvällen åkte jag med min värdmamma för hon ville ge mig en present. Fick tag på en superfin silverring med en megastor rosa sten. Älskar den redan, så himla snällt att jag fick den. Ett fint minne
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: